Proef het verschil
Een bewuste keuze die goed smaakt én effect heeft. In 2024 activeren ruim 2,2 miljoen Loterij-deelnemers de Geniet van ’t Goede-cadeaukaart ter waarde van 12,50 euro. De Postcode Loterij nodigt in samenwerking met Albert Heijn en Unilever de deelnemers uit om bij Albert Heijn de veelzijdigheid van vegetarische producten te ontdekken.
Bewuste keuze
Een bewuste keuze op tafel draagt bij aan een duurzamere wereld. Deze gezamenlijke actie leidt tot een besparing van 1.439 ton CO₂, wat gelijkstaat aan 7,5 miljoen gereden kilometers in een personenauto of 1.555 vluchten van Amsterdam naar New York.
“Het is ontzettend leuk om aan de Geniet van 't Goede-campagne mee te werken. Zo heeft de Loterij eraan bijgedragen dat deelnemers in ieder geval een vegetarische maaltijd kiezen én tegelijkertijd genieten.”
Nina Lodeizen, marketeer Postcode Loterij